nice mood

چیزهای خوب رو بهتون معرفی میکنم

nice mood

چیزهای خوب رو بهتون معرفی میکنم

سعی دارم در این وبلاگ بهترین فروشگاه ها و اجناس و خدمات از دید یوزر و مصرف کندده رو بهتون معرفی کنم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چرا مشاوره کودک لازم است؟

تجربه های بالینی و آموخته های متعدد،این باور را در من انگیخته است که کودک بدون مساله وجود ندارد.بنابراین یک خانواده خوب باید بتواند به نحوی شایسته مسائل فرزندان خود را حل کند و در مواقع لزوم بتواند از بهترین مشاوره کودک کمک بگیرد.

امروزه نوع تربیت و مدت زمانی که پدران و مادران صرف رسیدگی به مسائل و مشکلات کودکان خود میکنند،اشکارا نسبت به 40 سال قبل فرق کرده است.این روزها کمتر با بچه هایی برخورد میکنیم که به امان خدا رها شده اند و از نظر تربیتی مورد بی توجهی قرار گرفته اند.

 

بهترین مشاور کودک

  • ۹۸/۰۹/۰۶
  • ali godrzi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی