nice mood

چیزهای خوب رو بهتون معرفی میکنم

nice mood

چیزهای خوب رو بهتون معرفی میکنم

سعی دارم در این وبلاگ بهترین فروشگاه ها و اجناس و خدمات از دید یوزر و مصرف کندده رو بهتون معرفی کنم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

فروشگاه باران از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را در زمینه لوازم بادی intex و تجهیزات مهدکودک Lerado آغاز کرد و در سال ۱۳۸۵ اسباب بازی، ماشین شارژی، ماشین RC و… به مجموعه نیز اضافه شد.

اولین فروشگاه تخصصی اسباب بازی و کودک دارای اپلیکیشن  در کشور

دارای باشگاه مشتریان و اهدا جوایز بدون قرعه کشی برای مشتریان وفادار

اولین فروشگاه اینترنتی همیشه تخفیف در کشور        

ارسال رایگان به سراسر کشور برای خرید های بیش از صد هزار تومان

باران مجموعه ای تخصصی در حوزه واردات و فروش کلی و جزئی برترین های اسباب بازی ، سیسمونی ،کالاهای فکری آموزشی و کالاهای علمی اکتشافی سرگرمی و کمک آموزشی ، لوازم بادی ، ماشین شارژی و تن پوشها و عروسکهای انگشتی برای کودکان نوجوانان و بزرگسالان می باشد.

وب سایت تخصصی باران ماحصل تجربه ۲۰ ساله در واردات و پخش اسباب بازی تیم باران می باشد که در پی مطالعات فراوان منحصرا برای فروش اسباب بازی برپایه فناوری های نوین و کارآمد تجارت الکترونیک از ابتدا تا انتها توسط تیم باران طراحی شده است و همواره در مسیر بهبود و تکمیل زیرساخت ها و ارتقاء کیفیت کالاها و خدمات کوشا می باشد.

سخنی از دبیر محترم شورای نظارت بر اسباب بازی :
کودکان ایران با فقر اسباب بازی روبرو هستند. براساس آمار، مردم ایران در انتهای فهرست خرید اسباب بازی برای کودکان خود قرار دارند و سرانه خرید اسباب بازی برای کودکان ایران پنج دلار است. در صدر این جدول آمریکا با سرانه ۳۵۰ دلار، سوئیس و سوئد با سرانه ۲۵۰ دلار در رتبه دوم قرار گرفته اند و چین که خود یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان است با سرانه سالانه ۶٫۵دلار جز کشورهای انتهایی محسوب می شود.

حراج اسباب بازی

  • ۹۸/۰۹/۲۷
  • ali godrzi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی